OT: autentykacja via LDAP

PLD@Repcio pld w main.repcio.net
Czw, 24 Kwi 2003, 22:57:37 CEST

Witaj Daniel,

W Twoim liście datowanym 24 kwietnia 2003 (22:15:25) można przeczytać:
>    Mam pytanie do ludkow uzywajacych LDAP do autoryzacji userow. Jak
> rozwiazujecie problem hasla? Podgralem dane usera z jakimstam haslem w
[..]
Jestem obecnie na etapie .. SOA#1 - mi działa :)

Sprawdź prawa dostępu, gdyż miałem podobny problem.
Konfigurację całości wziąłem z: http://www.mandrakesecure.net/en/docs/ldap-auth.php

i działa...
sprawdź czy bez ograniczania dostępu bedzie ci działało..

PS.
   Zna ktoś jakiś gotowy skrypt do zarządania userami w LDAPie ?
   To co dotej pory znazłem jest albo zbyt rozbudowane (ISPman) lub
   zbyt ciężkie do dostosowania.

--
Pozdrowienia,
 PLD                            mailto:pld w main.repcio.net