CVS / poldek / builder

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Czw, 24 Kwi 2003, 23:49:53 CEST

On Thu, Apr 24, 2003 at 02:33:02PM +0200, Zbyniu Krzystolik wrote:
> Właśnie, po co on jest? to tylko gruba kreska pod wersjami openssl-a?
> można go _zawsze_ bezkarnie usuwać? jak na razie nie zauważyłem kłopotów,
> ale dreszczyk zawsze jest :-)

Well, Ra było zbudowane z openssl w wersji 0.9.6. W tak zwanym
międzyczasie ujawniono kilka błędów w tymże oprogramowaniu co
spowodowało pojawienie się kolejnych wersji - 0.9.6 z kolejnymi
literkami oraz 0.9.7. Ze względu na to, że przejście na 0.9.7 wymagałoby
przebudowania wielu programów, w Ra trzymamy 0.9.6. Ty ściągnałeś speca
z HEAD, czegoś co można powieidzeić jest podwalinami pod następną wersję
PLD. A tam póki co standardem jest openssl 0.9.7.

Mam nadzieje, że nei zakręciłem zbytnio. Jeśli tak to zwalcie to na winę
tego, że wróciłem troszkę późno i jestem ciut zmęczony :)
--
http://www.mysza.eu.org/      | Everybody needs someone sure, someone true,
http://www.ipv6.mysza.eu.org/ | Everybody needs some solid rock, I know I do.