KDE 3.1

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Pią, 25 Kwi 2003, 09:18:13 CEST

Dnia pią 25. kwietnia 2003 01:40, Marcin Winkler napisał:
(...)

> To juz lepiej chyba sciagnac sobie i18 z cvsa zrobic tar.gz i zrobic
> dla siebie locale tylko pl. A kompilacja zajmie 3 minuty. Ciągniecie
> takiej "kobyły" jest chore.

Jako, że całkowicie zgadzam się z przedmówcą - wrzuciłem przed chwilą do
repo kde-i18n-pl.spec, którego od zawsze używam do swoich potrzeb.

Żródełko waży nieco ponad 3MB.

Dla Ra ze względu na prefix proszę budować z -r RA-branch_general.

Dla kde-3.2 - oczywiście z -r DEVEL

Spec zawiera bcond --with subpackages - nie ręczę za efekt, ponieważ nie
wiem w jak dalece aktualne w stosunku do 3.1.1 są pliki
kde-i18n-split{doc,mo}.

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl