Ra+apache-1.3.27-3

Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w herc.com.pl
Pią, 25 Kwi 2003, 10:29:31 CEST

Dnia pon 21. kwiecień 2003 04:11, k0b4zZ napisał:
> Chce ograniczyc dostep do nie ktoorych katalagow uzywajac .htaccess .
Piszę dzisiaj bo właśnie wróciłem z wakacji :-) szumnie ... 3 dni
Tak, kiedyś próbowałem Apache i miałem Seg-fault.
Pisąłem na listę różne konfigi, itd. walczyłem ze 4 dni,
włącznie ze sprawdzaniem memtestem RAM'u itd.
Generalnie ściągnąłem tar.gz z apache.org i przekompilowałem
Zabrało mi to ok. 10% ogólnego czasu związanego z walką.
Następne 5% to php co było mi potrzebne.
I tyle - od tego czasu DZIAŁA.

Nie bvyłem na tyle zdolny, aby znaleźć, jaki moduł się gryzł z jakim,
ale kompilowałem BEZ DSO, więc może to rzeczywiście to ?

pozdraiwam i proponuję EOT z konkluzją - SKOMPILUJ sobie sam ze źródeł.

--
Adam Jurkiewicz : Inżynier Serwisu Linux
HERC : Linuxowe Systemy Sprzeday Detalicznej