KDE3.1 + GTK+

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Czw, 24 Kwi 2003, 22:49:03 CEST

On Thu, Apr 24, 2003 at 21:28:57 +0200, Jacek Rzęsista wrote:
> Dziwne, mnie działa wszystko OK - jakie aplikacje dają Ci takie efekty ? A co
Chyba wszystkie na GTK. Co by wymienic to co mi przychodzi na mysl,
to: Gimp, Gq, Gqview, Dia, Mozilla, BlueFish, Giram, Gnome-iconedit,
Directory Administrator, ...

Jest tez dosc dziwna sprawa z Gqmpeg. Otoz, kiedy odpalam go z
xterma to wszystko jest OK, natomiast po odpaleniu z menu KDE nie chce
odtwarzac zadnych plikow. Slychac tylko stuk w glosnikach (to akurat
mam od zawsze na ALSA) i stoi w miejscu.

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d-(pu) s-:- a--@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+>++ N+++ o? K-
w---  O M- V- PS PE- !Y PGP+ t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e h! r++ y?