siec radiowa

Grzegorz Mlonek Grzegorz.Mlonek w infor.pl
Pią, 25 Kwi 2003, 10:57:23 CEST

On Thu, 24 Apr 2003 23:39:20 +0200
BartOwl <bartowl w surfuje.w.pl> napisał(a):

> musi sie sygnal przebic... stad pytam - czy to normalne? czy mam
> walnieta antene/polaczenia gdzies moze ??? zeby antena 9dbi wystawiona
> na dach nie dawala praktycznie zadnego zysku ??? bo mam jeszcze
> teoretycznie mozliwosc zrezygnowania z tej anteny a szkoda i kasy
> troche, szczegolnie jesli to nie przynosi oczekiwanych rezultatow...

może ja się nie znam na tym sprzęcie ale zapyatm:
- czy od anteny do kompa masz długi kabel ?

jeśli tak to znacznie tłumi on sygnał (z praktyki radiowaca)
dlatego przy antenie pwinien być jakiś hub, karta sieciowa
cokolwiek co wymusza b. krótki kabel

potraktój to jak luźną uwagę.

pozdrawiam i życzę powodzenia
Grzegorz