HELP .. FORWARDING w ipchains-ach ????

Home1 home1 w wp.pl
Pią, 25 Kwi 2003, 16:57:02 CEST

Mam problemik !
Chciałbym zrobić przekierowania portów pod ipchains...?
z komputera na zewnącz sieci do komputera w sieci za maskaradą ? konkretnie chodzi mi o aplikacje która działa pod windą i zowie się REMOTE DESKTOP CONECT
czyli : gość w mieście X jak włączy kompa i klikie ikonke programu "RDC" powinien się połączyć z komputerem w sieci lokalnej o adresie 192.168.0.2 na porcie 3389, oczywiście przed kompami w lanie stoi Kompik z Linuxem(i gość w mierscie X i kompik z Linuxem maja publiczne IP) , na tym linuxie chodzi serwer dhcp,maskarada,oraz firewall na ipchainsach.
No i nie bardzo wiem jak powiienem prawidłowo wpisać do skryptu odpowiednią linijkę,a dokładnie muwiąc jak ona powinna wyglądać??? żeby to zadziałało ?

Pozdrówka i z góry dzięki :-)