PLD Strona informacyjna .

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Pią, 25 Kwi 2003, 20:53:20 CEST

On Fri, Apr 25, 2003 at 08:46:04PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> No to mamy już trzecią osobe która mówi ze mozę coś zrobić .. ciekawe
> ilu z pośród tych tzrech będzie miało zmienić słowa w czyn ? :)

Bo to niestety jest tak: 'Mam pomysł, chcę coś zrobić, ale niech ktoś
odwali brudną robotę i przygotuje odpowiednią infrastrukturę'. A tego
ktosia jakoś jeszcze nie widać.

Też bym oczywiście mógł raz na jakiś czas coś spłodzić, ale na
potwierdzenie tego co napisałem wyżej, nie podejmę się stworzenia
infrastruktury - a napewno nie przed lipcem (matura, egzaminy).

--
http://www.mysza.eu.org/      | Everybody needs someone sure, someone true,
http://www.ipv6.mysza.eu.org/ | Everybody needs some solid rock, I know I do.