PLD Strona informacyjna .

Adam Szpakowski worf w optics.polsl.gliwice.pl
Pią, 25 Kwi 2003, 21:00:05 CEST

Dnia Friday 25 of April 2003 20:46, Tomasz Kłoczko napisał:
> No to mamy już trzecią osobe która mówi ze mozę coś zrobić .. ciekawe
> ilu z pośród tych tzrech będzie miało zmienić słowa w czyn ? :)

Sorki, ale teraz to już niesprawiedliwy (coby nie powiedzież że złośliwy)
jesteś. Napisałem co ze swej strony oferuję i w jakim zakresie. Jeden z
dokumentów był już kiedyś wystawiony i info o tym było na grupie. Drugi jest
w fazie która także pozwala na jego wystawienie. Jutro mogę to zrobić na swej
stronce. Więc jak rozumiem słowa są zamienione w czyn.

Nie powiedziałem że mogę i mam czas zająć się postawieniem takiego systemu
tylko zaoferowałem konkretne rzeczy. Proponuję abyś *dokładnie* przeczytał co
napisałem zanim się do tego ustosunkujesz.

Adam Szpakowski
Silesian University of Technology - Institute of Physics
Department of Optoelectronic
e-mail: worf w optics.polsl.gliwice.pl