PLD strona informacyjna - a proszę bardzo ;)

Grzegorz Siehień admin w cairo.one.pl
Pią, 25 Kwi 2003, 23:06:42 CEST

Witam,

Tak sie ślicznie składa, że w święta, miast bawić się jajkami ;)
postanowiłem przypomnieć sobie co nieco z php/mysql-a, a że zapał mój
postanowiłem wykorzystać twórczo to owocem tego jest
http://orfi.uwm.edu.pl/~dfenz/ - mini engine dla "strony informacyjnej PLD".
Przystosowałem to ustrojstwo do pracy z kilkoma "administratorami". Wygląd -
prosty, bo webmajstrem nie jestem. Jestem otwarty, rzecz jasna, na
modyfikacje (tylko nie za duże hihi). Ogólnie - rakieta to nie jest, ale
zawsze to coś na początek....

Chętnych do pomocy zapraszam na priva po login/passwd (na razie do zabawy)

Aha, nie sugerujta się treścią, coś tam wrzuciłem dla testu...

Pomożecie?! ;-)

pozdrawiam,
Grzegorz 'dfenz' Siehień