PLD Strona informacyjna .

DawidChrzan qba w pszczyna.net.pl
Sob, 26 Kwi 2003, 10:32:08 CEST

On Fri, Apr 25, 2003 at 08:41:21PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Fri, 25 Apr 2003, DawidChrzan wrote:
> [..]
>
> Czyli mamy kolejną osobę która mówie "zróbmy coś a ja sobie popatrze" ..
>
> Gdyby powstawanie takich materiałów było wyłącznie kwestią miejsca na
> serwerach to takich stron byłoby już tysiące.
>
> kloczek
> --
> *Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają*

Witam.
Zacytuje '*Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają*' - i powiąże z tym że  w PLD nie ma centralnego dowództwa.

Oczywiście że tu nie kwestia jest w miejscu na serverze - to była z mojej strony oferta wxspółpracy , nawiązania wspólpracy (ciągniecie czegos takiego samemu jest raczej rzeczą dość trudną) . Blah a nawet jeśli z mojego pomysłu nic nie wyjdzie , z mojej wspołpracy z kimś tam nic nie wyjdzie - to mam nadzieje ze wyjdzie to pomiedzy tymi kilkoma osobami ktore tu napisaly jakiegos posta.

--
Pozdrawiam Dawid Chrzan
Net/Sys Admin - pszczyna.net.pl