siec radiowa

BartOwl bartowl w surfuje.w.pl
Sob, 26 Kwi 2003, 14:57:52 CEST

Dnia sob, kwi 26 2003 o godz. 06:49, Michal Chruszcz napisal(a):

> Pewnie masz tu rację. AFAIR na 10m kabla traci się ~10dB, na każdym złączu
> ~0.5dB.

kabla mam z 5-6 m, jest to H1000, wiec chyba jeden z lepsiejszych do
tego celu... ale to moze byc przez to... napiszcie co o tym myslicie, bo
temat jest dla mnie dosyc ciekawy... a co do zlaczek, to jest jedna przy
antenie, druga laczy kabel z ~15cm przejsciowka przy karcie no i
laczenie karta-przejsciowka...

--
 'o,o' Bartlomiej Sowa-\ /-Surfuje w NYSIE--|--PGP w www-\ /---- |\ ----\
 (  ))     BartOwl      |   bartowl (at) surfuje.w.pl   |  WS  |_\ ROX )