echo ziew > /dev/console = "brak wyjścia "

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Sob, 26 Kwi 2003, 19:48:57 CEST

Witam
Na jednej z maszynek zaistniał następujący problem:
echo ziew > /dev/console "nie kończy działania" przez co jakiekolwiek
skrypty zawierające wysłanie czegoś na /dev/console kończą na tym swoją
pracę (widać je w ps). Na dwóch innych maszynach jest ok. rpm -V sh-utils
(echo) i rpm -V dev (/dev/console) przechodzi czysto.
Nie mam pojęcia dlaczego tak jest. Wykonałem strace'y na trzech maszynach
(1 niedziałający przypadek i 2 działające), ale również niewiele się
dowiedziałem. Więc zamieściłem na stronie http://jack.eu.org/zagadka/
wraz z opisem. Są tam również 3 diffy: niedziałający vs dwa działające i
działający vs działający.
Pomocy! ;)
--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/