Poldek i takie tam...

Adam Skowroński tytus w oldfield.org.pl
Sob, 26 Kwi 2003, 23:03:45 CEST

Dnia 04/23/2003 11:16 PM, Użytkownik Jacek Rzęsista napisał:

> Rewelka :) Brakowało mi czegoś takiego w poldku :) Naprawdę fajne i użyteczne
> narzędzie :)

Tak. Bardzo fajne. Tylko jednej rzeczy mi brakuje - (moze autor dorobi?)
- command line'u - czasami doskonale wiem, jaki pakiet chce
zainstalowac, odinstalowac i w tym wypadku wygodniej mi wyjsc z poldexa
i przejsc do czystego, zywego poldka.

tytus

--
Recepta na szczescie: Algorytmy swoja zlozonoscia i skutecznoscia w
dzialaniach naprawczych sa najbardziej uniwersalnymi metodami wykrywania