KDE3.1 + GTK+

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Sob, 26 Kwi 2003, 18:57:33 CEST

On Sat, Apr 26, 2003 at 13:28:23 +0200, Jacek Rzęsista wrote:
> A spróbuj mv ~/.kde ~/.kde_back i jeszcze raz odpalić całe kde ... Dalej tak
> samo ?
Juz probowalem. Takze usuwania wszystkiego co dotyczy GNOME oraz
odpalania KDE z nowozalozonego usera. Zadnej poprawy.
Ale znalazlem rozwiazanie naokolo... Odpalilem Gq przez strace,
przejrzalem wynik i poprzez niego dotarlem do pliku .gtkrc-kde, w
ktorym nad bardzo podejrzanym ciagiem znakow `style "default"' byl
komentarz, zeby zajrzec do `Appearance & Themes -> Colors' i
zainteresowac sie nader podejrzana opcja "Apply colors to non-KDE
applications", co okazalo sie strzalem w dziesiatke :)

Problem z Gqmpeg jednak nadal jest. Nie przeszkadza mi to zbytnio
(odpalam go przez kconsole), ale nie mam pojecia jaki wplyw na
odtwarzanie dzwieku moze miec posiadanie badz nie terminala...

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d-(pu) s-:- a--@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+>++ N+++ o? K-
w---  O M- V- PS PE- !Y PGP+ t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e h! r++ y?