Poldek i takie tam...

Z. B. zban w inetia.pl
Nie, 27 Kwi 2003, 10:05:03 CEST

> Tak. Bardzo fajne. Tylko jednej rzeczy mi brakuje - (moze autor dorobi?)
> - command line'u - czasami doskonale wiem, jaki pakiet chce
> zainstalowac, odinstalowac i w tym wypadku wygodniej mi wyjsc z poldexa
> i przejsc do czystego, zywego poldka.

Jest juz dorobione cos takiego jak wyszukiwanie ktore pozwala na szybkie
odnalezienie znanego pakietu (opcja [F]-find) a dalej to juz [I] albo [U].
Aktualnie przepisuje calosc na perl-Curses bo denerwuje mnie migajacy terminal
przy kazdej zmianie no i troche mi nie pasi Term::ReadKey. Mam jeszcze pare
innych pomysłów ale zaznaczam, że moim zdaniem nigdy nie bedzie to rasowa
nakładka na POLDKA. Takowa musiała by być bezpośrednio zintegrowana z
poldkiem a wiec najprosciej rozbudowac istniejacego poldka o taki interfejs.

Pozdrawiam.

Zbyszek.

Ps. Jestem otwarty na wszelkie sugestie choć ze względu na swoje zajęcia
jestem naprawdę ograniczony pod wzgledem 'osobo wolnych chwil'. Adres na
ktorym znajduje sie skrypt jest tylko tymczasowy(chwilowo korzystam z
goscinnosci)