PLD + Quake2

Falkon falkon5 w go2.pl
Nie, 27 Kwi 2003, 14:05:18 CEST

Witam!!!
Ściągnałem sobie właśnie pakiety do Quake2 jakie znalazłem w poldku, następnie skopiowałem pliki z płyty od Quake'a.
Uruchamiam i na podstawowych sterownikach(pikseloza jak nie wiem co) chodzi.
Schody pojawiły się jak zmieniłem tryb na OpenGL GLX. Wygląda w nim nieźle, tylko myszka mi chce działać. Przeglądałem wszystkie komunikaty i nic. Co pewien czas ekran drgnie, ale nic poza tym.
Czy ktoś się już z tym spotkał???
Próbowałem zmieniać na inne tryby, ale albo się wywalał albo była pikseloza. W tym chodzi najlepiej, no ale jak tu grać bez myszki.
Co z tym zrobić???

| Falkon - falkon w spacja.com      |
| Spacja - http://www.spacja.com/ |