KDE3.1 + GTK+

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Nie, 27 Kwi 2003, 11:16:14 CEST

On Sun, Apr 27, 2003 at 11:02:38 +0200, Jacek Rzęsista wrote:
> Faktycznie, mam to zaznaczone - "od zawsze" ;)
Bo to chyba nawet default jest.
BTW, jesli masz to zaznaczone "od zawsze" to cos masz nie tak, bo u
mnie dziala dopiero jak to odznacze ;>
A czy ktos sie orientuje czy ta opcja wogole dziala? Przy aplikacjach
na GTK jest kaszanka z musztarda, na Xaw nie dziala (gv jest taki jak
zawsze), xdvi jakos tez tak samo bialy. Wyglada to jak martwy feature
i wodotrysk.

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d-(pu) s-:- a--@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+>++ N+++ o? K-
w---  O M- V- PS PE- !Y PGP+ t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e h! r++ y?