PLD + Quake2

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Nie, 27 Kwi 2003, 16:29:14 CEST

On Sun, 27 Apr 2003 16:02:25 +0200 (CEST)
Andrzej Szombierski <qq w kuku.eu.org> wrote:

> a napewno się nie ładuje? może tylko nie jest używane (dga wymaga
> uprawnień roota)

bzdury waść gadasz. dga wymaga roota _tylko_ w przypadku gdy dobiera się
do /dev/mem.

(do poprzedniego postu):
Section "module"
	Load "extmod"
EndSection

i jest dga załadowane

[fritz w aquarius fritz]$ cat .quake2/baseq2/config.cfg | grep mouse
set _windowed_mouse "0"
set in_mouse "0"
set in_dgamouse "1"

polecam zajrzeć też na icculus.org/quake2, po troche świeższe źródełka.

--
[ Refugiado Comunista <freetz w gmx.net> ]
[   JID: freetz w jabber.bettercom.de    ]