Tylko pytanie....

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Pon, 28 Kwi 2003, 07:55:12 CEST

Witam.

Mialem cos takiego- po upgradzie na jadro 2.2.25 linuks stracil glowe.
Znaczy bylo tak- jak ladowal moduly to chcial je brac z sciezli /2.2.22
a komenda "uname -a" dawala wynik ze nadal mam 2.2.22. Tylko ze w
partycji boot skroty wskazywalu na jadro 2.2.25 ;). Jak zabralem sie do
zabawy to troche spokornialem. Jakakolwiek zmiana w /etc/lilo.conf
dawala zero efektow (nawet jak zminilem label). Podobnie jak zaczolem
sie bawic w rc-boot z sysconfig. Nic nie wskazywalo ze jakakolwiek zmian
w tych plikach ma jakis efekt na lilo. Kiedy wreszcie zaskoczylo,
stwierdzilem ze jednak spytam ekspertow. Zaskoczylo kiedy wydalem lilo
przy starcie komende " vga=0x315 ". Od tego mementu zaskoczyl i dzialal
ok. Nie sprawdzalem jeszcze czy zmiany w lilo.conf juz odnosza jakis
skutek, bo lepiej go nie ruszac skoro dziala. Czy ktos mi powie co
robilem zle?

--
========
  TomLee

Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.