Tylko pytanie....

Szymon 'Trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Pon, 28 Kwi 2003, 08:30:07 CEST

28 kwietnia 2003 (07:55:12) Tomasz Woźniak napisal:
TW> Mialem cos takiego- po upgradzie na jadro 2.2.25 linuks stracil glowe.
TW> Znaczy bylo tak- jak ladowal moduly to chcial je brac z sciezli /2.2.22
TW> a komenda "uname -a" dawala wynik ze nadal mam 2.2.22. Tylko ze w
TW> partycji boot skroty wskazywalu na jadro 2.2.25 ;). Jak zabralem sie do
TW> zabawy to troche spokornialem. Jakakolwiek zmiana w /etc/lilo.conf
TW> dawala zero efektow (nawet jak zminilem label).
TW> [cut]
 Takie glupie pytanko: przeładowywałeś lilo po zmienach w lilo.conf?
 Tzn. pisałeś w wierszu poleceń# lilo[enter] :)))? Bo jezeli sie
 labele nie zmienialy, to nic innego mi do glowy nie przychodzi.

--
Pozdrowienia,
 Szymon 'Trasher'            szymon @ trashlandia.dyndns.org