pld na ppc - c20 ???

Michał J. Podyma misiek w r-h.pl
Pon, 28 Kwi 2003, 10:36:40 CEST

On Mon, 28 Apr 2003 09:32:07 +0200
Grzegorz Mlonek <Grzegorz.Mlonek w infor.pl> wrote:

> u mnie jest tak:
>
> # cat /proc/cpuinfo
> processor       : 0
> cpu             : 604r
> clock           : 374MHz
> revision        : 49.2 (pvr 0009 3102)
> bogomips        : 373.55
> machine         : CHRP IBM,7046-B50
>
> i działa (tylko tak jak Marcin pisał) mam B50 co widać

no tak, z tym ze c20 chula sobie na microchannelu :\,
ktos kiedys z tym walczyl, stan prac jest nieznany
oprocz informacji ze na wyswietalczu z przodu udalo sie im wyswietlic
cyfre 3 :(

--
Michał J. Podyma <michalp w r-h.pl> [http://f.com.pl] SySadmin w R-H.PL
printk("Penguin %d is stuck in the bottle.\n", i);