2.4_PLDMiniHowto ( Było: Re: PLD Strona informacyjna)

Adam Szpakowski worf w optics.polsl.gliwice.pl
Pon, 28 Kwi 2003, 12:19:15 CEST

Dnia Friday 25 of April 2003 21:34, Sławomir Sędyka napisał:

> Wolę DocBooka

W końcu udło mi się znaleźć czas aby dorobić obiecane dokumenty. Można je
znaleźć na http://worf.optics.polsl.gliwice.p
Pisane w DocBooku z eksportami do kilku popularnych formatów.

Proszę o opinie... chcę aby całość była jak najbardziej aktualna... raz na
tydzień-dwa jestem w stanie to aktualizować.

Dopisać jeszcze chcę dodatek opisujący proces budowania kernela z CVS-u. Mnie
się to ostatnio przydało.

Jeśli ktoś zechce umieścić to HowTo gdziekolwiek, to proszę o info.

ps. To me początki w docbook-u. Może ktoś wnikliwym okiem na to zerknie i
powytyka błędy.

Adam Szpakowski
Silesian University of Technology - Institute of Physics
Department of Optoelectronic
e-mail: worf w optics.polsl.gliwice.pl