czcionki

Adam Zaleski netlest w netlest.net
Pon, 28 Kwi 2003, 12:59:20 CEST

Hej,

Chciałem przenieść sobie czcionke ttf verdana
z windowsa pod linuxa. Zrobiłem wszystko wg opisu w faq
na irc.pld.org.pl. verdana.ttf nie ma spacji w nazwie pliku
a mimo wszystko mi wywala w logach /usr/share/fonts/windows
removing from list!

W ogole nie rozumiem tych czcionek. Jak to z nimi jest?
Bo np mozilla wyświetla brzydkie czcionki w poruwnaniu
do mozilli tej samej wersji z windowsa. Przy wiekszych
zccionkach na stronach widac pixele, gdzie wlaczyc antyaliasing jakiś?
Uzywam WIndowMakera. Czy wogole da sie zrobic tak aby ta mozilla
pokazywała strony rownie efektywnie co ta sama mozilla pod windowsem?

--
Adam Zaleski <-> netlest w netlest.net , online: http://netlest.net +
GCS/O d- s: a? C++ U+++ P+ L+++ E--- W++ N++ o-- K- w- O? V? PS++