KDE 3.1

Grzegorz 'dzikus' Sterniczuk grzegorz w pld.org.pl
Pon, 28 Kwi 2003, 13:15:26 CEST

On Sat, 26 Apr 2003 17:34:06 +0200 (CEST)
Paweł Gołaszewski <blues w ds.pg.gda.pl> wrote:

>ftp://ftp.venco.com.pl/pub/linux/PLD/RaPlus/i686/

To co tam aktualnie jest ani nie nakłada się bezproblemowo na Ra ani nie
działa poprawnie (prawie wszystko z KDE 3.1.1 stamtąd przy wychodzeniu
sypie crashami na moim celeronie 400), niestety nie mam czasu na zabawe
w testowanie. W sumie to dziś doszedłem do wniosku że PLD na desktop się
po prostu nie nadaje ponieważ do dziś nie dorobiło się stabilnej wersji,
która ładnie wygląda i da się w niej pracować tylko klikając myszką (dla
mnie to niepotrzebne ale z mojego kompa korzystają także osoby, które
bez myszki nie potrafią obsługiwać kompa) i ma OpenOffica (to jest
najważniejsze, bo moja kobieta uruchamia tego kompa w zasadzie tylko po
to). Po prostu PLD jest świetnym systemem na serwery :), a na moim
desktopie pozostane chyba przy Gentoo - nigdzie jeszcze nie widziałem
tak ślicznych czcionek :) (mogę podrzucić kilka screenów).

--
Grzegorz 'dzikus' Sterniczuk  grzegorz w pld.org.pl