2.4_PLDMiniHowto (By³o: Re: PLD Strona informacyjna)

Tomasz K³oczko kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl
Pon, 28 Kwi 2003, 14:55:48 CEST

On Mon, 28 Apr 2003, Tomasz Rutkowski wrote:

> Brakuje "l" na koñcu linka. Jego poprawna wersja jest poni¿ej.
>
> http://worf.optics.polsl.gliwice.pl

Ja tak siê przygl±dam i przygl±dam i tak mi co¶ sie wydaje ¿e tu jednak
bardziej chodzi o TWA anie robienie dokumentacji :-)
Albo mówi±c nieco inaczje .. je¿eli zbierze siê sporo ¶mieci w jedno
miejsce to nagle z³oto z tego nie powstanie a co najwyu¿ej du¿a kupa
¶mieci :->
Mówi±c jeszcze ianczej .. ¿eby to mia³o rêce i nogi to nie wystarczy
powiazaæ to sznurkiem co trzeba zacz±æ _pracowaæ_ nad merytoryczna stron±
zawartosci tych materia³ów, a ów aspekt merytoryczny nie jest wy³±cznie
pochodn± ilo¶ci zebranych materia³ów.

kloczek
*Ludzie nie maj± problemów, tylko sobie sami je stwarzaj±*
Tomasz K³oczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl*

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl