KDE 3.1

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Pon, 28 Kwi 2003, 16:39:45 CEST

On Mon, Apr 28, 2003 at 13:15:26 +0200, Grzegorz 'dzikus' Sterniczuk wrote:
> To co tam aktualnie jest ani nie nakłada się bezproblemowo na Ra ani nie
> działa poprawnie (prawie wszystko z KDE 3.1.1 stamtąd przy wychodzeniu
> sypie crashami na moim celeronie 400), niestety nie mam czasu na zabawe
Co prawda nie mam KDE stamtad, ale wczoraj udalo mi sie cos takiego:
KDE 3.1.1, kcontrol, ustawilem sobie najpierw schemat MGBerzebrab...
czy jak on sie tam nazywa, stwierdzilem, ze kolory mi odpowidaja, ale
dekoracja okna nie, wiec dekoracje przywrocilem na Glow, styl na
"Lekki, wersja ktorastam", ikonki na "Efektowne", zapis, wyjscie z
kcontrol. Teraz, odpalam konqueror - okno, kilka ikonek, crash
(SIG11). Jeszcze raz (moze mu cos nie wskoczylo) - to samo, w dodatku
umilkl dzwiek. OK, konq nie jest moze cudem stabilnosci, zatem odpalam
KMail - dziala, wychodze - crash (SIG11). Noatun - dziala, wychodze -
crash. At_exit_crash strikes back. Restart KDE (moze cos duzego mu nie
wskoczylo) - bez zmian. Co gorsza, przywracanie poprzednich ustawien
nic nie dawalo.
Sprobuj pobawic sie tematami, moze znajdziesz jakas kombinacje, ktora
KDE przypadnie do gustu...

> w testowanie. W sumie to dziś doszedłem do wniosku że PLD na desktop się
> po prostu nie nadaje ponieważ do dziś nie dorobiło się stabilnej wersji,
> która ładnie wygląda i da się w niej pracować tylko klikając myszką (dla
> mnie to niepotrzebne ale z mojego kompa korzystają także osoby, które
> bez myszki nie potrafią obsługiwać kompa)
Eeetam. WindowMaker jednak jest najlepszy. Tez mozna w nim klikac ;)
Calkiem przyjemny jest takze FluxBox: szybki, maly, prosty. Do tego
RoxFiler czy inny wynalazek do przeciagania ikonek miedzy oknami.
Ja nie moge sie za to doczekac kiedy Gnome osiagnie taki poziom
dopracowania jak KDE, bo ten drugi jest troche przyciezki.

> i ma OpenOffica (to jest
> najważniejsze, bo moja kobieta uruchamia tego kompa w zasadzie tylko po
> to). Po prostu PLD jest świetnym systemem na serwery :), a na moim
> desktopie pozostane chyba przy Gentoo - nigdzie jeszcze nie widziałem
> tak ślicznych czcionek :) (mogę podrzucić kilka screenów).
A maja poldka? Nie? To dziekuje. ;>

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d-(pu) s-:- a--@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+>++ N+++ o? K-
w---  O M- V- PS PE- !Y PGP+ t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e h! r++ y?