WMaker w nest

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Wto, 29 Kwi 2003, 11:12:55 CEST

A wlasciwie to nie tylko.
Chodzi mi o standardowe pakiety, ktorych na ftp.nest nie ma.
Do WM przywiazalem sie bardzo w Ra.
W nescie go nie ma, a ja juz od paru miesiecy prawie sie na nesta
przesiadlem - bardzo ladnie mi chodzi nawet GNOME 2.3 unstable.
Korzystam z modemu, wiec w domu raczej nie sciagam (i z buildera nie
korzystam).
Ale na WM sie uparlem. Zarzucilem Tortoise na starego PPro w pracy i po
sztuce sciagnalem wszystkie zrodla.
Kombinowalem tak - widocznie sa jakies klopoty z kompilacja.
Zobaczymy, najwyzej wstawi sie jakiegos brzydkiego haka na wlasny uzytek.
I niespodzianka - oczywiscie --without gnome, ale poza tym gladziusienko.

Pytanie - czy to dlatego, ze ktos jeszcze liczy, ze WM bedzie jako wm do
gnome, czy problemy z menu gnome2, czy fakt, ze wszystko jest jasne i nie ma
co testowac, sprawia, ze mimo wszystko gotowych paczek brak?

Wiesiek