KDE 3.1

Grzegorz 'dzikus' Sterniczuk grzegorz w pld.org.pl
Wto, 29 Kwi 2003, 10:36:10 CEST

On Mon, 28 Apr 2003 17:02:30 +0200 (CEST)
Paweł Gołaszewski <blues w ds.pg.gda.pl> wrote:

> Jeżeli miałbyś jeszcze ochotę raz spróbować z tym co ja mam:
> source = KDE3-Pack      ftp://blysk.ds.pg.gda.pl/linux/KDE3-Pack/
> To jest _na_ _pewno_ dla RA...

Hmm to samo, crash za crashem (nie lubię Keramika i argument że chodzi
stabilnie z default themesami nie jest imho argumentem skoro w Gentoo
chodzi stabilnie z taki wyglądem jaki sobie wymyślę) za to brak
problemów z poldkowaniem tego (Mateuszowi napisałem już co się nie
nakładało tak jak powinno w RaPlus), testowałem jeszcze przed RaPlus :).

> Ja używam PLD po połowie - na desktopie i na serwerze... Nigdy nie
> narzekałem na działanie czy wygląd. Nawet moja ładniejsza połowa nie
> narzekała, kiedy musiała na moim komputerze pracować. Wręcz przeciwnie
> - jak jej został naprawiony to narzekała na windę, że taka dziwna
> jakaś ;)

Pierdzielić wygląd skoro i tak nie ma OpenOffice'a!!!

> A może byś te czcionki dorobił do PLD? :)

Hmm, jak będę miał chwile to się zastanowie, ale nad Ac za bardzo nie
pracowałem (ani nie używałem) a do Ra to już chyba nie ma sensu.

--
Grzegorz 'dzikus' Sterniczuk  grzegorz w pld.org.pl