KDE 3.1

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Wto, 29 Kwi 2003, 12:03:33 CEST

Dnia wto 29. kwietnia 2003 11:05, Paweł Gołaszewski napisał:
(...)

> hmmm... strange - ja nie miałem w 3.1 _żadnych_ problemów z tematami, w
> przeciwieństwie do 3.0
> adgor - co ty na to?

W 3.0 w style, dekoracje wtf za bardzo nie wnikałem. Pamietam, że walił
się keramik z kde-look. Przestał sie walic dopiero, gdzy zaciagnąłem
zrodla z cvs kde (to było wtedy chyba jakies kde-3.0.6).
To tyle na temat 3.0.x
Natomiast jeśli chodzi o 3.1.1 to naprawdę nie wiem o czym tutaj sie mówi.
Ale to jest chyba troche tak - mnie windows 98 w biurze chodzi stablinie a
sąsiadowi ciagle sie cos wali i kilka razy dziennie ma bluescreen...

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl