KDE 3.1

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Wto, 29 Kwi 2003, 13:33:36 CEST

On Tuesday 29 of April 2003 10:36, Grzegorz 'dzikus' Sterniczuk wrote:
> Hmm to samo, crash za crashem (nie lubię Keramika i argument że
> chodzi stabilnie z default themesami nie jest imho argumentem skoro
> w Gentoo chodzi stabilnie z taki wyglądem jaki sobie wymyślę) za to
> brak problemów z poldkowaniem tego (Mateuszowi napisałem już co się
> nie nakładało tak jak powinno w RaPlus), testowałem jeszcze przed
> RaPlus :).
Gentoo masz na tej samej maszynie?
Tak mi cos wpadlo do glowy. Za szalonych czasow, kiedy uruchamialem
KDE (2.costam) na P90/16MB RAM to tez mialem crash za crashem (i
oprocz tego wolno dzialalo). Kiedy zwiekszylem RAM do 24MB, segfaulty
ustaly jak reka odjal (no, costam sie jeszcze lubilo sypac, ale bylo
tego zdecydowanie mniej). Sprawdz RAM. Zobacz takze czy procek aby
sie nie poci, bo to takze moze powodowac SIG11.

> Pierdzielić wygląd skoro i tak nie ma OpenOffice'a!!!
Ale mamy LaTeXa ;P
A tak na powaznie, to chlopaki na pld-devel ciskali jakies obelgi w
kierunku brygady OO za wypuszczenie nowego release, bo sie nameczyli
nad starym. Wynika z tego, ze jednak cos tam w dobrym kierunku idzie.

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d-(pu) s-:- a--@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+>++ N+++ o? K-
w---  O M- V- PS PE- !Y PGP+ t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e h! r++ y?