Prośba - potrzebny skrypt.

Robert Święcki jagger w ustronie.pw.edu.pl
Wto, 29 Kwi 2003, 19:21:04 CEST

Dnia Tuesday 29 of April 2003 19:03, Tomasz Rutkowski napisał:

> Potrzebuje skrypt, który będzie w katalogu dopisywał do wszystkich
> plików *.html jeden string.
>
> Orginał:
> -------------------------
> <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN">
> <HTML
>
>  ><HEAD
>  ><TITLE
>
> -------------------------
>
> Po pracy skryptu:
> --------------------------
> <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN">
> <HTML
>
>  ><HEAD
> [...]

for x in *.html ; do perl -pi -e 's/HEAD/HEAD>\n<meta
http-equiv=\"Content-Type\"\ content=\"text\/html;charset=iso-8859-2\"\n/'
"$x"; done

coś w ten deseń, nie sprawdzałem, pewnie będziesz musiał poprawić
eskejpowanie.

--
	Pozdrowienia, Robert!

And we know deep down there's no other way
No trust, no reasoning, no more to say [IM]