Czyzby bug w apachu??

=?X-UNKNOWN?Q?Tomasz_Gibzi=F1ski?= gibzinskit w student.man.radom.pl
Wto, 29 Kwi 2003, 22:38:59 CEST

On Tue, 29 Apr 2003, Adam [iso-8859-2] Gołębiowski wrote:

 66.87.192.214 - - [29/Apr/2003:17:11:50 +0200] "POST

> Wygląda na to, że ktoś próbuje wykorzystać Twoją maszynę jako swoisty
> open-relay w celu wysyłania spamu.
>
> Twój serwer tego nie wspiera, i zwraca błąd 405: Method Not Allowed. Odpowiednie tłumaczenie znajdziesz w fortunkach ;)
>
> Ergo, nie masz się czym obawiać...

dobra a co z tym

66.87.192.214 - - [29/Apr/2003:17:11:50 +0200] "POST http://ip_mojej_maszyny:25/ HTTP/1.1" 200 55472

ten przypadek mnie nie martwi bo akurat moja konfiguracja postfixa
zalatwia ten problem (reject)

ale natomiast
66.87.192.214 - - [29/Apr/2003:17:11:51 +0200] "POST http://ip_sasiada:25/
HTTP/1.1" 200 55472

tu jest sprawa bardziej powalona bo odowiednie osoby nie moga sobie
poradzic z konfiguracja sendmaila na tym dziwnym unixie (stary hp9000 na
hp-ux) i mnie opierdzielaja ze rozsylam spam. a jakies 5000 takich lini z
roznych adresow ip (glownie azja) to potwierdzaja.

dlaczego wogole apache pozwala na wykorzystywanie siebie jako proxy?
apache-2.0.45-0.1
mod proxy niemam zadengo squida tez nie a wiec co jest?