jabberd i transporty

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Wto, 29 Kwi 2003, 22:57:20 CEST

On Tue, Apr 29, 2003 at 04:46:04PM +0200, Roman Niewiarowski wrote:
> kolejny raz kombinuje jakby to polaczyc wszystkie komunikatory w jeden,
> jesli odpale samego jabbera wszystko jest ok i dziala, ale ja nie chce
> nastepnego komunikatora do obslugi itd :-/
> po dorzuceniu icq transport czy gg transport.. serw sie odpala ale w logach
> i w sofcie klienckim pojawia sie
> error code 502
> Circular Reference Detected
>
> w logach dodatkowo
> 20030429T15:33:26: [alert] (gg.rp.zax.pl): hostname maps back to ourselves!

A masz w głównym jabber.xml odpowiednie sekcje <service/> z <accept/> lub
<connect/> oraz właściwym <host/>?

Tzn. coś takiego:

  <service id="gglinker">
    <host>gg.rp.zac.pl</host>
    <accept>
      <ip>127.0.0.1</ip>
      <port>5353</port>
      <secret>jakieshaslo</secret>
    </accept>
  </service>

Zresztą jest to opisane np. w konfigu to transportu GG.

> ale wlasnie chodzi o to ze chcialem to wszystko zrobic na jednym ipku i gg
> czy icq musi wskazywac na ten sam serw :-/
To jest normalna konfiguracja.

> ktos wogole odpalil transporty pod jabberem ?
Jasne. Szczególnie, jeśli ten ktoś sam pisze taki transport :)

Pozdrowienia,
        Jacek