KDE 3.1

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Śro, 30 Kwi 2003, 02:05:50 CEST

On Tue, Apr 29, 2003 at 19:29:37 +0200, Grzegorz 'dzikus' Sterniczuk wrote:
> Hmm to jest myśl bo już zacząłem tam Gentoo stawiać ale to potrwa ponad
> tydzień na tym sprzęcie. Czy 64MB to za mało RAM'u na KDE??? Czy WM'owi
> tyle starczy??
Nie martwilbym sie iloscia, tylko jej sprawnoscia. Moze byc walnieta
gdzies "wysoko" i kiedy aplikacje KDE (zrace jej troche) dochodza do
miejsca, gdzie jest cos nie tak, wywracaja sie na plecy.
Ilosc tez moze byc problemem. Ja mam teraz 128MB i z tego co widze,
bez uruchomionych aplikacji mam uzycie pamieci na poziomie 50% (po
odliczeniu buforow i cache).

> A otworzy doc'a??
LaTeX nie otwiera, LaTeX tworzy (moze nie DOCa, ale PDFem juz nie
pogardzisz).

> Taa i z tego co obserwowałem w tym wątku to doszli do wniosku że na Ra
> będzie ciężko bo coś koło db3-java im nie grało.
Dajmy im szanse. Ciezko pracuja, wiec wyniki zawsze jakies beda.

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d-(pu) s-:- a--@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+>++ N+++ o? K-
w---  O M- V- PS PE- !Y PGP+ t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e h! r++ y?