KDE 3.1

Grzegorz 'dzikus' Sterniczuk grzegorz w pld.org.pl
Śro, 30 Kwi 2003, 09:24:14 CEST

On Tue, 29 Apr 2003 21:56:49 +0200
Adam Gołębiowski <adamg w biomerieux.pl> wrote:

> Hmm, a czy to nie są te czcionki, które u nas porozbijane są na kilka
> pakietów (XFree86-fonts-*, fonts-*, freefonts, sharefonts, etc) ?

execly tylko, freefonts i sharefonts są rozbite, ale tu w x'ach są np.
czcionki Microsoftu :) i ja ich tu nie wkładałem :).

> Jeśli nie, to może warto by się zastanowić nad ich włączeniem do PLD?

Nie czytam żadnych list Gentoo, ale przez chwile gdzieś na ich forum mi
migneło że to coś z freetype sprawia że wszystkie czcionki tak a nie
inaczej wyglądają.

--
Grzegorz 'dzikus' Sterniczuk  grzegorz w pld.org.pl