NEST w pigulce.

Grzesiek Sojka grzes w yen.ipipan.waw.pl
Śro, 30 Kwi 2003, 11:39:46 CEST

	Mam nala prosbe. Jak do tej pory nie ma instalatora do nest, co
nie jest moze zaskakujace, jednak procedura przejscia z Ra wyglada nawet
dla kogos kto troche bawil sie linuxami dosc nieprzyjemnie. Dlatego
zaczolem sie zastanawiac czy ktos kto juz przez to przeszedl mogl by
zainstalowac absolutnie minimalne nest nastepnie przejechac to tar.gz
(lepiej tar.bz2) i udostepnic gdzies w sieci. Wystarczylo by tylko
zciagnac rozpakowac napisac lilo <ENTER> i gotowe. Nawet jesli taka
dystrybycja sie troszke zestarzeje to latwo bedzie ja odmlodzic. Jak na
moj gust latwiej niz samemu przechodzic z Ra na swieze nest. Za pomoc
serdecznie dziekuje.

Pozdrowienia od leniuszka

   www.hoza.dyzio.pl/admin/