Lilo & Keyboard

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Śro, 30 Kwi 2003, 11:59:43 CEST

On Wed, Apr 30, 2003 at 11:42:25AM +0200, Grzesiek Sojka wrote:

> Moze powinienem byl dodac ze sa to maszyny klasy i486

To akurat nie ma znaczenia - jedna z maszyn którymi się opiekuję to
486dx4 100, i działa bez klawiatury.

Może to raczej wina biosu, masz ustawione aby brak klawiatury nie
powodował zatrzymania startu (halt on: all, but keyboard) ?

--
http://www.mysza.eu.org/      | Everybody needs someone sure, someone true,
http://www.ipv6.mysza.eu.org/ | Everybody needs some solid rock, I know I do.