NEST w pigulce.

Grzesiek Sojka grzes w yen.ipipan.waw.pl
Śro, 30 Kwi 2003, 13:00:58 CEST

On Wed, 30 Apr 2003, Wieslaw Kierbedz wrote:

> Bedzie chyba problem, bo minimalny nest to prawie to samo, co minimalne Ra.
> A ja np. mam nesta bardzo nie minimalnego.
> Zrob to co wszyscy:
> Ra minimum.
> potem
> poldek> -F *
> poldek>install co_tam_chcesz
>
> przynajmniej bedziesz troche wiedzial gdzie moga byc klopoty
> W.K.

1) Czytajac Twoj list mozna by pomyslec ze to takie proste, Trzy komendy i
z Ra mamy nest. Z tego co ja wiem jest powazna p[rzewala ze zmiana glibca
i rpma ktora konczy sie tym ze jedno trzeba najpierw skompilowac recznie
potem bawic sie w reczne wyciecie bazy danych rpma i odtwazac ja recznie.
Nie specjalnie mam na to ochote. Byc moze nie jest to takie trudne jak
wyglada ale mniena tyle dobrze zniechecilo ze nie moge sie do tego zabrac
od dluzszego czasu. Ponadto zauwaz ze pytania o przejscie pojawiaja sie
ciagle na nowo wiec nie jesty to takie proste.
2) Nie chodzilo mi o to zeby ktos zpakowal swoje wypiszczone nest tylko
zeby poswiecil troche czasu na ulatwienie zycia inny i na oddzielnej
partycji postawil minimalke na czysto. Wiem ze to tez troche pracy ale
mysle ze jak ktos juz to przerabial to pujdzie mu sprawnie inie bedzie to
trwalo tyle ile zrobienie tego po raz pierwszy. Poza tym mysle ze gdyby
informacja na ten temat byla ogulnie dostepna to znalazlo by sie wiecej
chetnych do sciagniecia archiwum i Tworca zasluzyl by sobie na ich
wdziecznosc.
3) Nie jestem pewien czy wiedza na temat tego jak przejsc jest bardzo
przydatna podczas exploatacji nest. Ja z przyjemnoscia z tej wiedzy
zrezygnuje i zaoszczedze troche czasu. I tak kiedys nest bedzie mialo
instalator.

   www.hoza.dyzio.pl/admin/