Lilo & Keyboard

Adam Skowronski tytus w oldfield.org.pl
Śro, 30 Kwi 2003, 13:00:52 CEST

Grzesiek Sojka wrote:

> To raczej nie bios. Wyswietla mi sie:
> lilo:PLD
> Block moving error 0x03
> i tak w kolko
>
> config:
>
> geometric
> #linear
> boot=/dev/hda
> map=/boot/map
> install=/boot/boot-text.b
> prompt
> timeout=10
> default=PLD
> disk=/dev/hda
>         bios=0x80
> [...]

Jestem jako takim lajkonikiem, ale po co ci linia
prompt
Z tego co wiem, to chyba powoduje czekanie na dzialanie uzytkownika, do
ktorego jest potrzebna klawiaturka.

Adam Skowronski

--
Recepta na szczescie: Algorytmy swoja zlozonoscia i skutecznoscia w
dzialaniach naprawczych sa najbardziej uniwersalnymi metodami wykrywania