NEST w pigulce.

Śro, 30 Kwi 2003, 13:07:39 CEST

On/Dnia Wed, Apr 30, 2003 at 01:00:58PM +0200, Grzesiek Sojka wrote/napisał(a)
> 1) Czytajac Twoj list mozna by pomyslec ze to takie proste, Trzy komendy i
> z Ra mamy nest. Z tego co ja wiem jest powazna p[rzewala ze zmiana glibca
> i rpma ktora konczy sie tym ze jedno trzeba najpierw skompilowac recznie
> potem bawic sie w reczne wyciecie bazy danych rpma i odtwazac ja recznie.
> Nie specjalnie mam na to ochote. Byc moze nie jest to takie trudne jak
> wyglada ale mniena tyle dobrze zniechecilo ze nie moge sie do tego zabrac
> od dluzszego czasu. Ponadto zauwaz ze pytania o przejscie pojawiaja sie
> ciagle na nowo wiec nie jesty to takie proste.
Kto Ci takich głupot naopowiadał? Najprościej to wykonać upgreade glibc
i rpma równocześnie z particle_install = no. Inna możliwość to upgreade
glibca, sednięcie (a dokładniej perlnięcie) binarki rpma tak by
przywrócić go do działania i jazda... Reszta już prosta.

Żadnych wyciągań bazy i innych cudów.

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux