NEST w pigulce.

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Śro, 30 Kwi 2003, 13:11:10 CEST

On Wed, Apr 30, 2003 at 01:00:58PM +0200, Grzesiek Sojka wrote:
> 1) Czytajac Twoj list mozna by pomyslec ze to takie proste, Trzy komendy i
> z Ra mamy nest. Z tego co ja wiem jest powazna p[rzewala ze zmiana glibca
> i rpma ktora konczy sie tym ze jedno trzeba najpierw skompilowac recznie
> potem bawic sie w reczne wyciecie bazy danych rpma i odtwazac ja recznie.
> Nie specjalnie mam na to ochote. Byc moze nie jest to takie trudne jak
> wyglada ale mniena tyle dobrze zniechecilo ze nie moge sie do tego zabrac
> od dluzszego czasu. Ponadto zauwaz ze pytania o przejscie pojawiaja sie
> ciagle na nowo wiec nie jesty to takie proste.

Hmm... myślę, że przydałaby Ci się lektura mini-howto Griftera:
http://grifter.linux.edu.pl/ra2nest-test_mini_howto.html

Przejście na nesta nie jest tak skomplikowane, jak to Ci się wydaje.

--
http://www.mysza.eu.org/      | Everybody needs someone sure, someone true,
http://www.ipv6.mysza.eu.org/ | Everybody needs some solid rock, I know I do.