NEST w pigulce.

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Śro, 30 Kwi 2003, 15:28:41 CEST

on 30-04-2003 12:00 PM, Grzesiek Sojka at grzes w yen.ipipan.waw.pl wrote:

> On Wed, 30 Apr 2003, Wieslaw Kierbedz wrote:

> 1) Czytajac Twoj list mozna by pomyslec ze to takie proste, Trzy komendy i
> z Ra mamy nest.
No przeciez mam, a komend bylo moze z piec (5, a nie kaflowy) .
> Z tego co ja wiem jest powazna p[rzewala ze zmiana glibca
> i rpma ktora konczy sie tym ze jedno trzeba najpierw skompilowac recznie
> potem bawic sie w reczne wyciecie bazy danych rpma i odtwazac ja recznie.
> Nie specjalnie mam na to ochote. Byc moze nie jest to takie trudne jak
> wyglada ale mniena tyle dobrze zniechecilo ze nie moge sie do tego zabrac
> od dluzszego czasu. Ponadto zauwaz ze pytania o przejscie pojawiaja sie
> ciagle na nowo wiec nie jesty to takie proste.
Nie przypominam sobie nic takiego - co najwyzej install -F --nodeps glibc*
rpm* poldek*.
No i coreutils.
> 2) Nie chodzilo mi o to zeby ktos zpakowal swoje wypiszczone nest tylko
> zeby poswiecil troche czasu na ulatwienie zycia inny i na oddzielnej
> partycji postawil minimalke na czysto. Wiem ze to tez troche pracy ale
> mysle ze jak ktos juz to przerabial to pujdzie mu sprawnie inie bedzie to
> trwalo tyle ile zrobienie tego po raz pierwszy. Poza tym mysle ze gdyby
> informacja na ten temat byla ogulnie dostepna to znalazlo by sie wiecej
> chetnych do sciagniecia archiwum i Tworca zasluzyl by sobie na ich
> wdziecznosc.
Zobacze, kiedy zonawyrzuci swoje filmy i zwolni sie troche miejsca;)
> 3) Nie jestem pewien czy wiedza na temat tego jak przejsc jest bardzo
> przydatna podczas exploatacji nest. Ja z przyjemnoscia z tej wiedzy
> zrezygnuje i zaoszczedze troche czasu. I tak kiedys nest bedzie mialo
> instalator.
Ja jestem - sprawa nie jest skomplikowana, a jak raz na minimalnym systemie
sie potkniesz i stracisz pol godziny, to moze potem nie rozniesiesz takiego,
ktory dopieszczales pol roku. A sztuczki z --nodeps i rpmrebuild moga sie
zawsze przydac.
Ponadto nest "plywa" zawsze moze wyskoczyc jakas niespodzianka i wtedy
zamias pisac ratunku wystarczy jedna komenda.
 Pozdrawiam i ja.
Jesli sie zdecyduje to napisze ci na priva, bo do zadnego serwera dostepu
nie mam.
Wiesiek