NEST w pigulce.

Grzesiek Sojka grzes w yen.ipipan.waw.pl
Śro, 30 Kwi 2003, 15:01:05 CEST

Poddaje sie. Moze zeczywiscie ktos mnie bez sensu nastraszyl. Nie bylo to
takie trudne moze oprocz tego ze na ftpie jest libelf-0 a potrzebny jest
libelf-1 i co za tym idzie rpm nie dziala a jak rpm nie dziala to duzo nie
nie zrobi. Jesli wiedza ktora powinienem byl wyniesc jest to ze w nest nie
zawsze spelnione sa zaleznosci to macie racje udalo sie juz to wiem. Co do
mozliwych zastosowan flag takich jak --nodeps czy --rewbuilddb to mialem
doczynienia z takimi rzeczami i wiem ze istnieja a tak naprawde niczego
wiecej czlowiek ktrory przejdzie ta procedure sie nie dowiaduje.
Na koniec chcialbym podziekowac za wszystki odpowiedzi. Dzieki wam
poradzilem sobie sam.

Pozdrowka

   www.hoza.dyzio.pl/admin/