OT: Opis do Seikosha SP-2400 / Optimus SA poszukiwany

Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w herc.com.pl
Śro, 30 Kwi 2003, 15:25:58 CEST

Moi drodzy,
BARDZO przepraszam za off-topic, ale nie korzystam z pcol itd ... więc pytam
tutaj.

Mam u klienta Drukarkę OPTIMUS SA Igłową (taką starą)
która równa się Seikosha SP-2400 jak dobrze pamiętam.
Poszukuję usilnie książki z kodami ESC dla niej i (bodajże ona to ma)
ustawieniami DIP-switchy. Potrzebuję bo nie moge do łądu dojść z ustawieniem.

Jeśli ktoś z Warszawy lub najbliższych okolic zechciałby pozyczyć na godzinę
dwie do przekserowania to bardzo poproszę na priv.

I bardzo proszę nie odsyłać mnie do Optimusa i google - już tam byłem.

Pozdrawiam,
--
Adam Jurkiewicz : Inżynier Serwisu Linux
HERC : Linuxowe Systemy Sprzeday Detalicznej