ppp

Krzysztof Drewicz hunter w raszyn.pl
Śro, 30 Kwi 2003, 22:56:09 CEST

On Mon, Apr 28, 2003 at 09:38:03AM +0200, Adam Zaleski wrote:
> Hej,
>
> Czy ktos zna jakis przyjemny _konsolowy_ programik (lub skrypcik)
> do łączenia kompa via ppp z obsługą wielu numerów dostępowych.
> Chodzi o automatyczne przeskakiwanie na kolejny numer w przypadku,
> gdy pierwszy nie odebrał, zerwał połaczenie lub w przypadku
> jego zajętości.

/usr/share/doc/ppp-2.4.1/scripts/

Przgrepuj tamte skrypty. Dla ułatwienia dodam że szukasz stringu
PHONE1 lub PHONE2. Potem man sh i umiesz taki napisać. Pętla for oraz
sprawdzanie kodu wyjścia pppd (man pppd, echo $?) czyni cuda.

h.

--
Krzysztof Drewicz
Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej