dial-up do tpsa

Mariusz taums w hoga.pl
Pią, 1 Sie 2003, 09:39:30 CEST

>   On Friday 01 of August 2003 07:45, Mariusz wrote:
>   > Wygląda to tak jakby z tpsa nie docierały informacje. Proszę o pomoc.
>
>   Sprawdź czy terminal jest OK, tzn. sekwencja. Byłem raz w mieście, gdzie było
>   pomieszane.

  Nie bardzo wiem o co chodzi. Gdzie to się sprawdza?? Jaka powinna być prawidłowa??
  Jak się łącze minicomem to po chwili widze jakieś znaczki naplywajace z tpsa. To o nie chodzi??

Uwaga! Do końca sierpnia przedłużyliśmy promocje, do pakietów
wielostanowiskowych dokładamy PenDrive  Sprawdź:
http://www.mks.com.pl/promocja-mobile.html