KDE 3.1.1a i ustawienia języka polskiego

grzes grzespt w pf.pl
Nie, 3 Sie 2003, 11:05:41 CEST

Dnia niedziela 03 sierpień 2003 10:02, Jacek Rzęsista napisał:
> Bo teraz nie ma tego pakietu - tłumaczenia są w poszczególnych
> pakietach. Stan pakietów masz mniej więcej taki jak mój :) Spróbuj
> jeszcze doinstalować kdebase-kate. I w Centrum Sterowania na 100%
> masz poustawiany język polski ?
Przed instalacją 3.1.1a napewno miałem.
Teraz nie mogę wybrać żadnego języka
Uff - całe szczęście, że u mnie jakoś gdzieś został polski
i mogę się dogadać z kde.
Bo jakby przestawił się na jakiś np.: afrykanerski albo nie daj boże
węgierski...

--
Grzegorz Pietrzak - g r z e s p t at p f dot p l
Wszechwiedzą nikt nie grzeszy