KDE 3.1.1a i ustawienia języka polskiego

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Nie, 3 Sie 2003, 13:49:17 CEST

Dnia nie 3. sierpnia 2003 11:09, Wieslaw Kierbedz napisał:

> I jeszcze dwie rzeczy.
> 1. Parę dnie temu wykręciłem od nowa kdebase (na serwerze nesta nie
> mogłem się doszukać niektórych potrzebnych pakietów) - w żadnym nie
> znalazłem polskich *.mo.
> 2. W repo leży kde-i18n (3.1.3!)
> $Date: 2003/08/02
> nie ściągałem 120MB (wszystkie języki), ale wygląda znajomo!?
> Jeśli nie znajdziesz zgubionych kmail.mo, kreversi.mo itp., to proponuję
> ściągnąć z mirrora samo kde-i18n-pl (ftp.task.gda.pl, ftp.icm.edu.pl i
> kilka innych) i tymczasowo przekompilować (pamiętająć o właściwym
> [...]
Bo to teraz jest tak - dla Ra kde 3.1 zostało skompilowane w ten sposób, że
tłumaczenia są w poszczególnych pakietach, natomiast dla nesta jest tak, że
są pakiety kde-i18n-język w których są wszelkie tłumaczenia dla
poszczególnych języków.
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org