KDE 3.1.1a i ustawienia języka polskiego

grzes grzespt w pf.pl
Nie, 3 Sie 2003, 21:26:56 CEST

Dnia niedziela 03 sierpień 2003 21:11, Jacek Rzęsista napisał:

> Pisałem Ci - spróbuj na początek doinstalować kdebase-kate. Ja mam
> polski w kwrite :)
No dobra mam kate i polski kwrite.
A kdm?
Są jakieś patenty?

P.S.
Ale to chyba nie powinno tak być,
że pliki lokalizacyjne sa z kate dla kwrite?
Chyba naprawde jest zamieszanie z powodu rezygnacji z kde-i18n.

--
Grzegorz Pietrzak - g r z e s p t at p f dot p l
Wszechwiedzą nikt nie grzeszy